Demi Lovato - Cool for the Summer Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)



Demi Lovato'nun Cool For the Summer şarkısının İngilizce sözlerini ve Türkçe çevirisini birlikte yayınlıyoruz. En son çıkan ve popüler olan yabancı şarkıları çevirilerini bu sitede bulabilirsiniz. iyi eğlenceler.

Cool for the Summer
Yaz için havalıyız


Tell me what you want
Söyle bana ne istiyorsan
What you like
Ne seviyorsun
It's okay
Tamam
I'mma little curious too
Ben de biraz merak ediyorum
Tell me if it's wrong
Yanlışsa söyle bana
If it's right
Doğruysa
I don't care
Umrumda değil
I can keep a secret could, you?
Sır tutabilirim , ya sen?

Got my mind on your body
Aklım senin vücudunda
And your body on my mind
Ve vücudun aklımda
Got a taste for the cherry
Sadece biraz vişneden tattım
I just need to take a bite
Biraz ısırık almaya ihtiyacım var
Don't tell your mother
Annene söyleme
Kiss one another
Başka birini öpüp
Die for each other
Birbirimiz için ölelim
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız
(Ha)

Take me down into your paradise
Beni cennetine götür
Don't be scared cause I'm your body type
Korkma çünkü ben senin vücut tipinim
Just something that we wanna try
Sadece denemek istediğimiz bir şey
Cause you and I
Çünkü sen ve ben
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız

Tell me if I won
Kazandıysam söyle bana
If I did
Yaptıysam
What's my prize?
Ödülüm ne?
I just wanna play with you, too
Sadece ben de seninle oyun oynamak istedim
Even if they judge
Eğer onlar yargılarsa
Fuck it all
Hepsini s*ktir et
Do the time
Zamanı yap
I just wanna have some fun with you
Sadece seninle biraz eğlenmek  istedim

Got my mind on your body
Aklım senin vücudunda
And your body on my mind
Ve vücudun aklımda
Got a taste for the cherry
Sadece biraz vişneden tattım
I just need to take a bite
Biraz ısırık almaya ihtiyacım var
Don't tell your mother
Annene söyleme
Kiss one another
Başka birini öpüp
Die for each other
Birbirimiz için ölelim
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız
(Ha)

Take me down into your paradise
Beni cennetine götür
Don't be scared cause I'm your body type
Korkma çünkü ben senin vücut tipinim
Just something that we wanna try
Sadece denemek istediğimiz bir şey
Cause you and I
Çünkü sen ve ben
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız
(Ha)
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız

Shhhh...don't tell your mother
Şşşşş...annene söyleme
Got my mind on your body
Aklım senin vücudunda
And your body on my mind
Ve vücudun aklımda
Got a taste for the cherry
Sadece biraz vişneden tattım
I just need to take a bite
Biraz ısırık almaya ihtiyacım var
Take me down into your paradise
Beni cennetine götür
Don't be scared cause I'm your body type
Korkma çünkü ben senin tipinim
Just something that we wanna try
Sadece denemek istediğimiz bir şey
Cause you and I
Çünkü sen ve ben
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız

(Take me down) We're cool for the summer
(Al beni) Yaz için havalıyız
(Don't be scared) Cause I'm your body type
(Korkma) Çünkü ben senin vücut tipinim
Just something that we wanna try
Sadece denemek istediğimiz bir şey
Cause you and I
Çünkü sen ve ben
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız
(Ha)
Ooh
We're cool for the summer
Yaz için havalıyız

Yorumlar

  1. Cool soğuk demek değil ki havalı demek yaz için havalıyız diyo yaz için soğuğuz demiyo kii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eş sesli ikiside kullanılıyo cümleye göre değişiyo shsjss

      Sil
    2. cold soğuk demek
      cool havalı demek

      Sil
  2. each other diğerlerinde değil birbirine demek ve cool da soğuk değil havalı anlamında kullanılır illa tam ingilizce karşılığını yazacaksan da serin demek soğukla alakası bile yok çeviride çok hata var ! ayrıca neredeyse her şeyi alakası bile olmayan şeyler beni cennetine çek olarak çevrilmiş gerçekten kötü

    YanıtlaSil
  3. Düzeltmeler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Ne harikasın be hatun..

    YanıtlaSil
  5. Bitanemsin demi lovato askimsin guzel olmus bu sarkin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder