Ana Sayfa » Adele - Hello Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)

Adele - Hello Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




Adele'in yeni şarkısı Hello İngilizce şarkı sözleriyle ve Türkçe çevirisi ile karşınızda. Keyifli dinlemeler.

Hello
Merhaba
DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE GEREK YOK! NASIL MI? TIKLAYIN!

Hello, it’s me
Merhaba, benim
I was wondering if after all these years
Bunca yıldan sonra merek ediyordum
You’d like to meet, to go over everthing
Her şeyi tekrar gözden geçirmek için buluşmak ister miydin?
They say that time’s supposed to heal ya
Zamanın seni iyileştirmesi gerektiğini söylüyorlar
But I ain’t done much healing
Ama ben pek iyileşmedim

Hello, can you hear me?
Merhaba beni duyabiliyor musun
I’m in California dreaming about who we used to be
Kalifornia'dayım, kim olduğumuzu düşlüyorum,
When we were younger and free
Biz daha genç ve özgürken
I’ve forgotten how I’ve forgotten how it felt 
Unuttum, nasıl hissettimi unuttum
Before the world fell at our feet
Dünya ayaklarımızın altından kaymadan önce
There’s such a difference between us
Aramızda öyle çok fark var ki
And a million miles
Ve bir milyon mil

Hello from the other side
Diğer taraftan merhaba
I must’ve called a thousand times
Binlerce kez aramış olmalıyım
To tell you I’m sorry, for everything that I’ve done
"Üzgünüm, yaptığım her şey için" diyebilmek için
But when I call you never seem to be home
Ama seni aradığım hiçbir zaman evde değildin

Hello from the outside
Dışarıdan merhaba
At least I can say that I’ve tried to tell you
En azından söyleyebilirim ki sana söylemeyi denedim
I’m sorry, for breaking your heart
Kalbini kırdığım için üzgünüm
But it don’t matter, it clearly doesn’t tear you apart anymore
Ama önemi yok, açıkçası belli ki seni daha fazla üzmüyor

Hello, how are you?
Merhaba nasılsın
It’s so typical of me to talk about myself
Kendimden bahsetmem çok sıradan
I’m sorry, I hope that you’re well
Üzgünüm, iyi olduğunu umuyorum
Did you ever make it out of that town
Where nothing ever happened?
Hiçbir şeyin olmadığı kasabadan hiç ayrılabildin mi?
It’s no secret
Bu bir sır değil
That the both of us are running out of time
İkimiz için de zaman tükeniyor

Hello from the other side
Diğer taraftan merhaba
I must’ve called a thousand times
Binlerce kez aramış olmalıyım
To tell you I’m sorry, for everything that I’ve done
"Üzgünüm, yaptığım her şey için" diyebilmek için
But when I call you never seem to be home
Ama seni aradığım hiçbir zaman evde değildin

Hello from the outside
Dışarıdan merhaba
At least I can say that I’ve tried to tell you
En azından söyleyebilirim ki sana söylemeyi denedim
I’m sorry, for breaking your heart
Kalbini kırdığım için üzgünüm
But it don’t matter, it clearly doesn’t tear you apart anymore
Ama önemi yok, açıkçası seni daha fazla üzmüyor

Ohh, anymore
Ohh, artık
Ohh, anymore
Ohh, artık
Ohh, anymore
Ohh, artık
Anymore
Artık

Hello from the other side
Diğer taraftan merhaba
I must’ve called a thousand times
Binlerce kez aramış olmalıyım
To tell you I’m sorry, for everything that I’ve done
"Üzgünüm, yaptığım her şey için" diyebilmek için
But when I call you never seem to be home
Ama seni aradığım hiçbir zaman evde değildin

Hello from the outside
Dışarıdan merhaba
At least I can say that I’ve tried to tell you
En azından söyleyebilirim ki sana söylemeyi denedim
I’m sorry, for breaking your heart
Kalbini kırdığım için üzgünüm
But it don’t matter, it clearly doesn’t tear you apart anymore
Ama önemi yok, açıkçası seni daha fazla üzmüyor

74 yorum:

  1. ÇOK KALİTELİ BİR SESİ VAR BU KADININ ... SESİNİN TINISI MUHTEŞEM.. ŞARKI EH FENA DEĞİL ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. absolutely but beautiful song..

      Sil
    2. Hakikaten öyle insanın dinledikçe dinleyisi geliyor müthiş :) Hazırlayan arkadaşa da çok teşekkürler

      Sil
    3. Şarkı eh fena değil mi? Konuştu uzman:)

      Sil
    4. Hanfendi ben size asiri hak veriyorum

      Sil
    5. Hasan Özdemir sen sivrisinek vızıltısına bile hak verirsin dişi olması kaydıyla!

      Sil
  2. Mükemmel bir sesi var eridim..

    YanıtlaSil
  3. Eh fena değil dedigi şarkıda 600 milyon dinlenme var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçma şarkı gripin-kolpa ingilizce şarkıları söylese 500 milyon izlenir.
      neyi anlatıyor o da belli değil.

      Sil
    2. Anlamasını bilmeyene herşey anlamsız kardeşim sen anlamamıs olabilirsin ama biz anlıyoruz bunu bana hatirlatin eyv.

      Sil
    3. Oha yorumu okuyunca şok oldum resmen. Adel i kıyasladığı kişilere bakar mısınız ya.. bjr de ne anlatıyor belli değil demiş.. sen kolpa dinlemeye devam et kardeş bulaşma buralara.

      Sil
    4. 18 yıl geçti ama yine de cızz ediyor insanın kalbi. DAha dün gibi her şey halbu ki. Acısı bile bu kadar güzelken onca yılı birlikte yaşamak kimbilir nasıl bir tarif edilemez mutluluk olurdu. Teşekkürler adele.

      Sil
    5. abi ne denir ki ya yani ingilizce az bişiy biliyorum ama az kalsın alıcaktım çok duyğusal o yukarıdaki yorumuda okudum kolpacı arkdaş :) güldürdüğün için tşkler

      Sil
    6. saçmaşarkı

      Sil
    7. bu değilmi ahmet kayanın şarkısını cover yapan :)
      hello muş.

      Sil
    8. Ahmet kaya'nın şarkısıyla alakası yok bence.

      Sil
    9. Million Years Ago şarkısı dinle hello saçmalığına değil

      Sil
    10. asıl sen saçmasın cahil

      Sil
    11. git de işine bak saçma saçma şarkı .
      anlamı da yok. michael jackson sonra müzik yapan yok. bunlar da ne anlamı yok. ingilizce bilmesek yuttaracaklar

      Sil
    12. Arkadaslar ilk önce gidin de yorum yapmadan önce kadının yaşadıklarını, hayatını araştırın ondan sonra kötü yorumlarınızı da kendinize saklayın. Şarkılarında hayatını anlatan acı çekmiş bir kadın için ağır bunlar. Kapatın cenenizi.

      Sil
    13. İngilizce bilmesek yutturacakIar mı!!? İngilizler dinlemiyor zaten dimi

      Sil
  4. Bu kadın bi deha ne kadarda güzel söylüyor büyüledi beni .

    YanıtlaSil
  5. kadındaki ses harika. bu kadının sesi varken şimdiki artist züppeleri dinlemem fgdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de ses progmanını kullansam benimde sesim süper çıkar. ahmet kaya tırnağı olamaz :)

      Sil
    2. Abicim beğenmediysen beğenmedin.Dinlemezsin olur biter

      Sil
  6. Anymore artık die çevirsen daha iyi olumuş

    YanıtlaSil
  7. bazi yerler eksik yenidne gozden gecirin lyrics i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözden geçirdik ama bulamadık, eksik yerleri söylerseniz daha iyi olur

      Sil
  8. Gerçekten sesi harika çok kaliteli sesi var ve sözlerde etkileyici

    YanıtlaSil
  9. baya iyi bi ses guzel begendimm

    YanıtlaSil
  10. Çeviride ciddi hatalar var!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meet kelimesinn anlami sadece tanismak degildir....bulusmak anlaminda da kullanilir..

      Ve "Kaliforniyadayim, dusunuyorum biz kimdik.....daha genc ve ozgurken" olmasi gerekir diye dusunuyorum..

      Sil
    2. aynen adsız zaten bundan dolayı savaş çıkmadı kelime telafuzundan dolayı

      Sil
  11. Çeviri yanlış

    YanıtlaSil
  12. Abi çok iyi ya, hayran kaldim sesine adele nin

    YanıtlaSil
  13. Anlamını herkez anlamaya bilir geçmişte bir şeyler yaşamadıysa en azından müziğin ve sesin akışına burak kendini ruhunun ihtiyacına uyarla

    YanıtlaSil
  14. Bu kadın başa bela teşekkürler adel

    YanıtlaSil
  15. Bu kadın başa bela teşekkürler adel

    YanıtlaSil
  16. türk asıllı olması çok ilginç ve sesi çok güçlü
    yüzüde çok güzel

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel hazırlamış sınıf şarkı ve altında sözleri tebrikler

    YanıtlaSil
  18. Ses mükemmel, sozleri saçma yazmış bazı arkadaş lar ancak sözleri'nde ki pişman lığı göre memisler demekki turkcesi su;asik ama tripkar bildiğin kuyruk acısı yaşamış hatun.

    YanıtlaSil
  19. https://www.youtube.com/watch?v=Dc6-AX7rUU4 remixini dinleyin o daha süper arkadaşlar

    YanıtlaSil
  20. kimde kuyruk acısı yok ki 10 yılda gecse 20 yılda gecse bir gün mutlaka hatırlanıyor ve böyle şarkılar alıp senı götürüyor yıllar öncesine.. hello its me.. merhaba bu benim

    YanıtlaSil
  21. İngilizce şarkıların türkçe çevirisi üzerine "ne demek istediği belli değil", "ne anlatıyor anlamadım" demek kadar abesle iştigal başka birşey yok. Türkçe hit olmuş bir şarkıyı ingilizceye çevirip söyleseniz Anglo-Saksonlar yüzünüze şapşal şapşal bakar. Adele, kırık kalplerin, yalnızlık senfonilerinin ve yitip gitmiş yılların kraliçesi olmaya devam ediyor. Hepimizin başından geçen o "eski sevgiliye telefon edip cevap alamama" durumunu kursağımızdaki düğüm kadar gerçekçi anlatmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsin nesin bilmiyorum kardeşim amma bi yorum ancak bu kadar iyi olur Süpersin ;)

      Sil
  22. Büyülü bir sesi var.
    ahmet kaya ile kıyaslayanlara acıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git ne içiyon ses progmanları kullanıyorlar ahmet kaya dünya dışında daa tanınıyor behhhhhhh :)

      Sil
  23. california dreaming bi deyimdir, california'dayım,düşlüyorum diye çevrilemez. iyi günler

    YanıtlaSil
  24. parçanın sözlerini derinden

    YanıtlaSil
  25. Hello from the yalova
    At least i tried that songs is very good.

    YanıtlaSil
  26. Çoğu ingilizce şarkıdan daha anlamlı Justin ve Selenadan mesela.Bu kadının şarkılarında pişman bir kadın var.Aşık bir kadın var.Açıkçası herşey var.Yazı yazarken sürekli bu şarkıyı dinliyorum.Çok güzel.

    YanıtlaSil
  27. Çoğu ingilizce şarkıdan daha anlamlı Justin ve Selenadan mesela.Bu kadının şarkılarında pişman bir kadın var.Aşık bir kadın var.Açıkçası herşey var.Yazı yazarken sürekli bu şarkıyı dinliyorum.Çok güzel.

    YanıtlaSil
  28. şarkı güzel ama en güzel şekli DAVİ GUETTA nın hello remix hali muhteşem.

    YanıtlaSil
  29. On Numara..hala dinliyorum.

    YanıtlaSil
  30. Şarkıda adele de muhteşem. Şarkıdaki ritim müzik akıcılık sadelik derinlik ve anlatılan hikaye ile birleşince eşsiz bir eser çıkmış ortaya. 24 saat içinde 26 milyon tıklanmış bir şarkıdan bahsediyoruz. Ve kalkıp hem şarkıyı hem sanatçıyı Ahmet Kaya gripin ve kolpa ile kıyaslıyorsunuz... Bu şarkıyı dinleyip içinin bazı yerleri titremeyen ve uzun zaman öncesine dönmeyen bir insanın demek oluyor ki yaşadığı bir pişmanlık yok. Bir pişmanlık ki; elinden bir şey gelmeyen ama her gün o pişmanlıkla yaşamak zorunda olduğunu hatırlayarak yaşamaya devam etmek zorunda kalmak.

    YanıtlaSil
  31. Adamsın bu şarkıyı seviyorum.2: insanın sevdiği şarkılara karışamassınız

    YanıtlaSil
  32. Harika bi sanatçı tüm albümleri severek dinliyorum bu kadının

    YanıtlaSil