Nicki Minaj - Black Barbies Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)





Nicki Minaj'in yeni şarkısı Black Barbies İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe Çevirisi ile karşınızda

Black Barbies
Siyah barbiler

Mike Will Made It Nigga
Mike Will Made It (sanatçı) Zenci
Sremm Life
Rae Sremmurd'un bir albümü
Black Barbies in the city
Siyah barbiler şehirde
Fat ass and pretty titties
Dolgun popo ve tatlı göğüsler
Get dummies for they money
Para için taklitlerini al
You sent flowers but I wish I didn't receive 'em
Çiçek gönderdin ama ben onları almayı istemezdim
All your lies I wish I didn't believe 'em
Tüm yalanlarına inanmamayı dilerdim

That boy is a real pussy pleaser
Bu çocuk gerçek bir muhallebi çocuğu
All that fetty but he never met Masika
Bütün kekolar içinde ama o Masika ile hiç tanışmadı
Tuck the chrome 22 in his sneaker
Ayakkabısında chrome 22(küçük tabanca) var
El Chapo but he crazy like La Quica
El Chapo ama o çılgın tıpkı La Quica gibi
Young girls always lookin' for a soulmate
Genç kızlar hep ruh ikizini arıyor
But I shoulda listened to what momma told me
Ama annemin söylediklerini dinlemeliydim
Furry moon boots, shades Dita
Tüylü botlar, güneş gözlükleri
Too high to give a shit about PETA
PETA'yı takmayacak kadar kafam güzel
////PETA(Hayvanlara Etik Muamele İçin Mücadele Edenler)////

Sativa so strong I'm not blinkin'
Esrar çok güçlü, kafası gitmiyor
What in the world was I thinkin'?
Dünyadayken ne düşünüyordum?
New day, new money to be made
Yeni gün, Yeni para
New things for them to imitate
Onların taklitlerini yapmak için yeni şeyler
I'm a fukin' black barbie
Ben lanet bir siyah barbiyim
Pretty face, perfect body
Tatlı yüz, mükemmel vücut
Pink seats in the 'Rari
Ferrari'deki pembe koltuklar
Always fuck him like I'm sorry
Her zaman söğüşle onu üzgünüm der gibi
Who the fuck is gon' protect her?
O kızı kim koruyacak peki?
If I really gotta check her
O kızı gerçekten kontrol etmem gerekiyorsa
Peter piper picked a pepper
Kavalcı Peter bir birber aldı (P tekerlemesi)
And my cake is triple decker
Ve benim pastam üç katlı

No Flex Zone, No Flex Zone
Esnek bölge yok, esnek bölge yok
(Yeah, oh no, no, no, no) No Flex Zone
(Evet, oh, hayır hayır) Esnek bölge yok

I see these silly nigga's flexin', it's a no zone
Bu zevzek zencilerin esnediğini görüyorum, bu bölge değil
You gon' be floatin' in dem rivers like you know Joan
Demir nehirlerinde Joan'u tanıdıkça dalgalanıyorsun
Island girl, Donald Trump want me go home
Ada kızı, Donald Trump eve gitmemi istiyor
Still pull up with my wrist lookin' like a snowcone
Hala bileklerimi kaldırıyor sanki dondurma külahı
She said she got a hit record, I said "Oooh shit!"
O hit rekoru kırdığını söyledi, ben de "ooo ha" dedim
Picked up my phone cause I had to call "Bullshit!"
Telefonumu al çünkü arama yapmalıyım "saçmalık"
These bitches havin' nightmares of my new shit
Yeni saçmalamalarım bu sürtüklerin kabusunu oluyor
These bitches pussy and they don't ever do shit
Bu sürtükler korkak ve şimdiye dek hiç bir bok yapmamış
Hahaha, get it? Douche it-... hahahahahahaha
Hahaha, anladın? kanalını temizle-... hahahahaha
Half a mili on the Maybach Pullman, bought it
Maybach Pullman'ın yarım milyonu, satın aldı.
Now I'm prayin' all my foreigns don't get deported
Şimdi tüm yabancılar sınırdışı edilmesin diye dua ediyorum
Niggas love me so much they be sendin' me gifts
Zenciler beni çok sever, bana hediyeler gönderiyorlar
And these clown niggas actin', I'm a send 'em some skits
Ve bu palyaço zencileri aktive ediyorum, bazı saçmalıkları gönderiyorum
Bitches can't rap for shit, I'm a send 'em some tips
Sürtükler rap söyleyemezler, sana biraz ipucu gönderiyorum
All these bitches is my sons, should be suckin' my tits
Tüm bu sürtükler benim çocuklarım, göğüslerimi emmeliler

(Yeah, oh no, no, no, no, yeah, oh no, no, no, no)

Now usually I don't do this, I'm Popeye, she's Brutus
Genelde bunu yapmam ama, ben Temel Reis'im, o ise Brütüs
Usually I'm a Christian but this peace is Buddhist
Genelde Hristiyan biriyimdir ama bu huzur Budistler tarafından sağlanmış gibi
All of my niggas draw but none of them Cartoonists
Bütün zencilerim çizim yapıyor ama hiçbiri çizgi filmci değil
Usually I'm the baddest, usually I'm the cutest
Ben genelde en kötüsüyümdür, ben genelde en tatlısıyımdır
Usually I'm the flyest, usually you're the stewardess
Ben genelde en havalıyımdır, sen ise genelde hostessindir
And we ain't playin' ball but usually its some shooters
ve basketbol falan oynamıyoruz ama burada genelde şutçular olur
Are these bitches drunk? These bitches ain't lucid
Bu sürtükler sarhoş mu? bu sürtüklerin anlaşılması zor
Go against the queen your career will be elusive
Eğer kraliçeye karşı çıkarsan kariyerini bir daha yakalaman zor olur
Where your plaques? Where them stocks? Word to NASDAQ
Plaklar nerede? Borsalar nerede? Nasdaq'a selam olsun
Bitches ass-back, they was never in my tax-brack
Sürtükler yerlerine otursalar iyi olur, çünkü asla benim gibi bir servet elde edemediler
(Yeah, oh no, no, no, no, yeah, oh no, no, no, no)
(Evet, oh hayır, hayır, hayır, evet oh hayır, hayır, hayır)

That boy is a real pussy pleaser
Bu çocuk gerçek bir muhallebi çocuğu
All that fetty but he never met Masika
Bütün kekolar içinde ama o Masika ile hiç tanışmadı
Tuck the chrome 22 in his sneaker
Ayakkabısında chrome 22(küçük tabanca) var
El Chapo but he crazy like La Quica
El Chapo ama o çılgın tıpkı La Quica gibi
Young girls always lookin' for a soulmate
Genç kızlar hep ruh ikizini arıyor
But I shoulda listened to what momma told me
Ama annemin söylediklerini dinlemeliydim
Furry moon boots, shades Dita
Tüylü botlar, güneş gözlükleri
Too high to give a shit about PETA
PETA'yı takmayacak kadar kafam güzel

That girl is a real crowd pleaser
Bu kız gerçek bir kalabalığı memnun ediyor
Small world, all her friends know of me
Dünya küçük, bütün arkadaşları beni tanıyor
Young bull living like an old geezer
Yaşlı bir moruk gibi yaşayan genç boğa
Quick release the cash, watch it fall slowly
Parayı çabucak serbest bırakın, yavaşça düşmesini izleyin
Frat girls still tryna get even
Frat(okul derneği) kızlar hala intikam almaya çalışıyor
Haters mad for whatever reason
Ne sebeple olursa olsun nefret edenlerim çıldırdı
Smoke in the air, binge drinking
Havada duman, aşırı içki içiliyor
They lose it when the DJ drops the needle
DJ iğneyi bırakınca kaybederler

Yorumlar