We the Kings - Sad Song Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri) ft. Elena Coats




We the Kings ve Elena Coats yeni şarkısı Sad Song İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe Çevirisi ile karşınızda. Eski sevgililerin şarkısı çok büyük hayran kitleleri tarafından heyecanla bekleniyordu.

Sad Song
Hüzünlü Şarkı

You and I,
Sen ve Ben
We're like fireworks and symphonies exploding in the sky,
Biz gökyüzünde patlayan, senfoni yapan havai fişekler gibiydik
With you, I'm alive,
Seninle, yaşıyorum
Like all the missing pieces of my heart,
Kalbimin eksik parçaları gibi
They finally collide,
Sonunda çarpıştılar
So stop right here in the moonlight,
İşte mehtabın tam altında dur
Cause I don't ever wanna close my eyes,
Çünkü bir daha gözlerimi kapatmak istemiyorum

Without you, I feel broke
Sensiz, eksik hissediyorum kendimi
Like I'm half of a whole,
Tıpkı bir bütünün yarısı gibi
Without you, I've got no hand to hold,
Sensiz, tutunacak bir elim yok
Without you, I feel torn,
Sensiz, parçalanmış hissediyorum
Like a sail in a storm,
Fırtınadaki bir yelken gibi
Without you, I'm just a sad song,
Sensiz, ben sadece hüzünlü bir şarkıyım
I'm just a sad song,
Sadece hüzünlü bir şarkıyım

With you, I fall,
Seninile, yıkılırım
It's like I'm leaving all my past,
Bütün geçmişimi bırakıyormuş gibi
in silhouettes up on the wall,
Duvardaki Siluetlerde

With you,
Seninle
I'm a beautiful mess,
Güzel bir karma karışıklığım
It's like we're standing hand in hand with all our fears up on the edge,
Sanki uçurumun kenarında bütün korkularımız elimizde bekliyor gibi
So stop right here in the moonlight,
İşte mehtabın tam altında dur
Cause I don't ever wanna close my eyes,
Çünkü bir daha gözlerimi kapatmak istemiyorum

Without you, I feel broke
Sensiz, eksik hissediyorum kendimi
Like I'm half of a whole,
Tıpkı bir bütünün yarısı gibi
Without you, I've got no hand to hold,
Sensiz, tutunacak bir elim yok
Without you, I feel torn,
Sensiz, parçalanmış hissediyorum
Like a sail in a storm,
Fırtınadaki bir yelken gibi
Without you, I'm just a sad song,
Sensiz, ben sadece hüzünlü bir şarkıyım
I'm just a sad song,
Sadece hüzünlü bir şarkıyım

You're the perfect melody,
Sen mükemmel bir melodisin
The only harmony,
Tek ahenk
I wanna hear,
Duymak istiyorum
You're my favorite part of me,
Sen benim en sevdiğim parçamsın
With you standing next to me,
Yanımda dururken
I've got nothing to fear,
Korkacak bir şeyim yok

Without you, I feel broke
Sensiz, eksik hissediyorum kendimi
Like I'm half of a whole,
Tıpkı bir bütünün yarısı gibi
Without you, I've got no hand to hold,
Sensiz, tutunacak bir elim yok
Without you, I feel torn,
Sensiz, parçalanmış hissediyorum
Like a sail in a storm,
Fırtınadaki bir yelken gibi
Without you, I'm just a sad song,
Sensiz, ben sadece hüzünlü bir şarkıyım
I'm just a sad song,
Sadece hüzünlü bir şarkıyım

Without you, I feel broke
Sensiz, eksik hissediyorum kendimi
Like I'm half of a whole,
Tıpkı bir bütünün yarısı gibi
Without you, I've got no hand to hold,
Sensiz, tutunacak bir elim yok
Without you, I feel torn,
Sensiz, parçalanmış hissediyorum
Like a sail in a storm,
Fırtınadaki bir yelken gibi
Without you, I'm just a sad song,
Sensiz, ben sadece hüzünlü bir şarkıyım
I'm just a sad song,
Sadece hüzünlü bir şarkıyım

Yorumlar