Avicii - Lonely Together Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri) ft. Rita Ora




Rita Ora ve ünlü DJ Aviici'nin yeni şarkısı Lonely Together İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi ile karşınızda.

Lonely Together

Birlikte Yalnızlaşalım
It's you and your world and I'm caught in the middle
Sen ve senin dünyan, ikisi arasında kaldım
I caught the edge of a knife and it hurts just a little
Bıçak sırtındayım ve bu birazcık canımı yaktı
And I know, and I know, and I know, and I know that I can't be your friend
Ve biliyorum, biliyorum ki, Arkadaşım olmayacaksın
It's my head or my heart, and I'm caught in the middle
Aklım ve kalbim, ikisi arasında kaldım

My hands are tied, but not tied enough
Ellerim bağlı ama yeterince değil
You're the high that I can't give up
Sen vazgeçemediğim yüksekliğimsin
Oh lord, here we go
Oh tanrım, işte yine başlıyoruz

I might hate myself tomorrow
Belki yarın kendimden nefret edebilirim
But I'm on my way tonight
Ama bu gece yollara düştüm
At the bottom of a bottle
Şişenin dibindeyim
You're the poison in the wine
Sen şaraptaki zehirsin
And I know
Ve biliyorum
I can't change you and I
Seni ve kendimi değiştiremem
I won't change
Değiştirmeyeceğim de zaten
I might hate myself tomorrow
Belki yarın kendimden nefret edebilirim
But I'm on my way tonight
Ama bu gece yollara düştüm

Let's be lonely together
Hadi yalnız kalalım
A little less lonely together
Birazda birlikte yalnız kalalım

Eyes wide shut and it feels like the first time
Gözler tamamen kapalı ve sanki ilk kezmiş gibi geliyor
Before the rush to my blood was too much and we flatlined
Kanım kaynamadan önce aşırıya kaçtık ve kaybettik
And I know, and I know, and I know, and I know just how this ends
Ve biliyorum, biliyorum nasıl sonlanacağını biliyorum
Now I'm all messed up and it feels like the first time
Şimdi berbat bir haldeyim ve sanki ilk kez böyle olmuşum gibi geliyor

I might hate myself tomorrow
Belki yarın kendimden nefret edebilirim
But I'm on my way tonight
Ama bu gece yollara düştüm
At the bottom of a bottle
Şişenin dibindeyim
You're the poison in the wine
Sen şaraptaki zehirsin
And I know
Ve biliyorum
I can't change you and I
Seni ve kendimi değiştiremem
I won't change
Değiştirmeyeceğim de zaten
I might hate myself tomorrow
Belki yarın kendimden nefret edebilirim
But I'm on my way tonight
Ama bu gece yollara düştüm

Let's be lonely together
Hadi yalnız kalalım
A little less lonely together
Birazda birlikte yalnız kalalım
Let's be lonely together
Hadi yalnız kalalım
A little less lonely together
Birazda birlikte yalnız kalalım

My hands are tied, but not tied enough
Ellerim bağlı ama yeterince değil
You're the high that I can't give up
Sen vazgeçemediğim yüksekliğimsin
Oh lord, here we go
Oh tanrım, işte yine başlıyoruz

I might hate myself tomorrow
Belki yarın kendimden nefret edebilirim
But I'm on my way tonight
Ama bu gece yollara düştüm
At the bottom of a bottle
Şişenin dibindeyim
You're the poison in the wine
Sen şaraptaki zehirsin
And I know
Ve biliyorum
I can't change you and I
Seni ve kendimi değiştiremem
I won't change
Değiştirmeyeceğim de zaten
I might hate myself tomorrow
Belki yarın kendimden nefret edebilirim
But I'm on my way tonight
Ama bu gece yollara düştüm

Let's be lonely together
Hadi yalnız kalalım
A little less lonely together
Birazda birlikte yalnız kalalım
Let's be lonely together
Hadi yalnız kalalım
A little less lonely together
Birazda birlikte yalnız kalalım
A little less lonely now
Şimdi biraz yalnızlaşalım
A little less lonely now
Şimdi biraz yalnızlaşalım
A little less lonely now
Şimdi biraz yalnızlaşalım

Yorumlar