Lana Del Rey - White Mustang Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)




Lana Del Rey'in yeni şarkısı White Mustang İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe çevirisi ile karşınızda.

White Mustang
Beyaz Mustang

Packing all my things for the summer
Yaz için eşyalarımı topluyorum
Lying on my bed it's a bummer
Yatakta yatıyorum, aylaklık yapıyorum
Cause I didn't call when I got your number
Çünkü numaranı aldım ama seni aramadım
But I liked you a lot
Ama seni baya sevmiştim
Slippin' on my dress in soft filters
Yumuşak hareketlerle elbisem kayıyor
Everybody said you're a killer, but I
Herkes senin katil olduğunu söylüyor
Couldn't stop the way I was feeling the day
Ama hissettiklerimi durduramadım
Your record dropped
Senin kaydın yayımlandığında

The day I saw your white mustang
Senin beyaz Mustang'ini gördüğüm gün
Your white mustang
Senin beyaz Mustang'in
The day I saw your white mustang
Senin beyaz Mustang'ini gördüğüm gün
Your white mustang
Senin beyaz Mustang'in

Caught up in my dreams and forgetting
Rüyalarımda yakalandım ve unutuyorum
I've been acting like armageddon 'cause you
Mahşerdeymişim gibi davranıyordum
Held me in your arms just a little too tight
Çünkü sen beni kollarında sımsıkı tutuyordun
That's what I thought
Düşündüğüm şey buydu
Summer's meant for loving and leaving
Yaz mevsimi sevmek ve terk etmek içindir
I was such a fool for believing that you
Buna inandığım için aptal gibi hissediyordum
Could change all the ways you've been living
Yaşadığın tüm yolları değiştirebilirdin
But you just couldn't stop
Ama sen de duramadın

The day I saw your white mustang
Senin beyaz Mustang'ini gördüğüm gün
Your white mustang
Senin beyaz Mustang'in
The day I saw your white mustang
Senin beyaz Mustang'ini gördüğüm gün
Your white mustang
Senin beyaz Mustang'in

You're revving and revving and revving it up
Hızlanıyordun ve hızlanıyordun ve hızlanıyordun
And the sound, it was frightening
Sesi de çok korkutucuydu
And you were getting a part of that
Sen de bunun bir parçasıydın
You're gonna hit me like lightening
Bana şimşek gibi çarpmıştın

White mustang
Beyaz Mustang
Your white mustang
Senin beyaz Mustang'in
The day I saw your white mustang
Senin beyaz Mustang'ini gördüğüm gün
Said you're a wild mustang
Bana vahşi Mustang olduğunu söylemiştin

You're gonna hit me like lightening
Bana şimşek gibi çarpmıştın
You're gonna hit me like lightening
Bana şimşek gibi çarpmıştın

Yorumlar